Pernilla - Skornas försvarare!

I helgen gick jag igenom min skogarderob (jo, jag har faktiskt en hel garderob) för att rensa och organisera. Skorna på bilden är 48 par. Då har jag alltså inte räknat med de 7 par jag rensat ut, vinterkängor, stövlar, flipflops, träningsskor and so on...
Då tänker du kanske som många andra - "Herregud vad mycket skor du har! Är det verkligen nödvändigt? Hur hinner du använda alla?"
Men då tänker jag så här. Hur mycket i våra liv är egentligen nödvändigt? Jag har faktiskt en rätt liten klädgarderob, jag använder inte tobak, dricker väldigt lite alkohol, går till frisören en gång per år, har inga dyra hobbys som bilar och liknande. Jag spenderar inte särskilt mycket pengar överlag. Alla har vi våra hobbys och laster och det jävliga är att man ofta ska måsta försvara sig. Och huruvida jag hinner använda alla är väldigt enkel matematik. 48 par skor på 365 dagar. Frågor på det?
 
 
 
 
 
 
 
 
Birgitta Lilja
2013-09-08 @ 16:49:06

Så många fiina skor du har....bara glädje!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0