Töja öronen!

Jepp, jag har börjat töja ena örsnibben! Är uppe i 6 mm nu och siktar på 10. Jag vet inte om jag ska töja den andra också, men jag börjar så här.
 
Haha, sätt inte kaffet i strupen nu mamma, jag kör på "fejktöjning". Smycket är alltså tvådelat med en vanlig pinne i mitten. Jag tycker det är snyggt med töjsmycken, men inte med töjda örsnibbar. Så den här typen av örhängen passar mig fint! :-)
 
 
 
Mamma
2013-10-30 @ 19:54:32

Fina du <3

Anonym
2013-10-30 @ 19:59:45
URL: http://www.liiiljaaaaa.blogg.se

Det är riktigt snyggt! Men jag håller med dig om att örsnibbarna inte blir så snygga. Jag har töjt båda mina öron, som tur är har jag inte töjt över tio, så ena har kunnat läka igen till ett normalt hål igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0